czwartek, 21 czerwca 2012



...hmm wiedziałam, że nie będzie łatwo ale nie miałam pojęcia, że będzie aż tak ciężko napisać pierwszego posta :) 
...mimo wszystko zdecydowałam się. 

Blog ten będzie blogiem firmowym, poświęconym wszelkim aspektom naszej działalności,
działalności FELT LABELowej ;)
Począwszy od procesu projektowego, inspiracji, materiałów, wykonania, aż do gotowego produktu prezentowanego Wam już w całej okazałości.

Chciałabym, aby dzięki temu blogowi nasi Klienci mogli od zaplecza zobaczyć jak powstają produkty na ich specjalne zamówienie... aby mogli dokonywać zmian w już istniejących projektach i jak najbardziej dopasować je do swoich upodobań i charakterów.

...mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie :)



pozdrawiam 
FL 


zapraszam na:






2 komentarze:

  1. ...trochę trzeba czasu żeby się w to wkręcić. Ale później jest faajnie! :)

    Witamy - widzę, że razem z Agulą z WF :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem tych cudów :-)
    Czy do wycinania wzorów używacie plotera laserowego? Czy możecie zdradzić model? Dziękuję z góry. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń